ناظمی و کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار داماش و سپاهان

اظمی: اميدوارم امتياز ما برگردد چون رشت امسال ميزبان خوبي بوده است،کسر امتیاز حق ما نبود.به گزارش روابط باشگاه داماش گیلان، افشين ناظمي سرمربی داماش در کنفرانس خبري پيش از دیدار داماش گیلان با سپاهان اصفهان گفت:ما بازي سختي با سپاهان داريم.کاري به بازي هاي گذشته و سال قبل هم نداريم.دنبال اين هستيم که در جدول شرايط بهتري را کسب کنيم تا دل مردم رشت شاد شود.

وي درباره موضوع کسر امتياز از تيم داماش به دليل رفتار تماشاگران اين تيم در بازي با استقلال گفت: همه مظلوميت تيم ما را مشاهده کرديد.دو پنالتي در اين مسابقه به نفع ما با تاييد کارشناسان گرفته نشد و حالا اين اتفاق افتاده است.

سرمربي داماش افزود: تماشاگران ما لمس کرده بودند که اشتباهات داوري جزيي از فوتبال است و حتي در پايان بازي تيم خود را تشويق کردند.سرمربي استقلال از ميزباني تعريف کرد و فکر نمي کنم کسر امتياز در آن روز حق تيم ما باشد.اميدوارم امتياز ما برگردد چون رشت در طول مسابقات امسال ميزبان خوبي بوده است.

وي درباره غايبان  تيمش گفت:ما محروم نداريم ولي سه مصدوم داريم.البته يک تيم نبايد به يک بازيکن متکي باشد.جواناني داريم که مي توانيم از آنها استفاده کنيم.مي توانند هر روزي لازم باشد در ترکيب اصلي قرار بگيرند.اميدوارم فردا روز ما باشد و برنامه تاکتيکي خودمان را پياده کنيم.

ناظمي افزود:مي خواهيم زياد درباره سيستم و برنامه هايمان براي بازي با سپاهان صحبت نکنيم.براي سپاهان احترام زيادي قائل هستيم و مي خواهيم نتيجه بگيريم.

از سوی دیگر زلاتکو کرانچار سرمربی سپاهان در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:: ما در این مقطع با کمبود بازیکن مواجه شده ایم و حقیقتا دست‌مان برای انتخاب نفرات بسته است اما پس از پیروزی در دیدار اخیر به دنبال پیروزی در این دیدار هستیم و برای سه امتیاز به رشت آمده‌ایم. می دانیم داماش هم شرایط خوبی دارد و با پیروزی پای به میدان گذاشته است اما با احترام به این تیم سه امتیاز را می خواهیم.

کرانچار افزود: به اندازه‌‌ی کافی درباره‌ی جباری صحبت کرده‌ایم. من تیمم را در اختیار دارم و در حال حاضر دچار کمبود نیرو در این پست نیستیم. درباره جباری خودش باید تصمیم بگیرد که می خواهد در سپاهان بماند یا خیر!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار داماش ، ،

تاريخ : جمعه 8 شهريور 1392 ا 15:31 نويسنده : محمدرضا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.